76
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania

Guru marketingu to dwa słowa, które mówią wszystko o Joe Vitale. W 2014 książka „Jak wprowadzić klienta w trans kupowania” trafiła dzięki wydawnictwu One Press w nasze ręce . Jest to jedna z tych pozycji, którą można pokochać albo znienawidzić. ...

czytaj dalej
Marketing Narracyjny

Marketing Narracyjny
Do przeczytania książki zachęcało mnie wiele osób, przychylne recenzje krzyczały kup mnie i oto na półce wylądowała upragniona książka. Być może nie było to wydarzenie na miarę meczu Brazylia-Polska. Ale emocje były. Czasami jednak takie długie ...

czytaj dalej
82
Zakamarki marki

Budowanie marki stało się fundamentem sukcesu. Z tego fundamentu korzystają firmy a także osoby, które chcą odnieść sukces w biznesie. Budowanie marki powinno być podstawowym przedmiotem w szkole obok sprzedaży oraz budowania relacji z innymi ludźmi. Od naszej marki zależy ...

czytaj dalej
85
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy

Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy
Bycie pisarzem w kraju w którym więcej osób pisze książki niż czyta może wydawać się ciężkie. Szczególnie jeśli statystyczny Polak czyta jedną książkę rocznie. Magia słów jest skierowana do osób, które ...

czytaj dalej
95
Wielcy z wyboru

W każdym biznesie są kaczki oraz orły. Kaczki zawsze taplają się w błocie marzą o szybkich fortunach, chcą by klienci sami odnajdywali ich biznes, winę za niepowodzenia zawszę przypisują czynnikom zewnętrznym. Orły zawsze szybują samotnie, w poszukiwaniu idealnego miejsca dla ...

czytaj dalej
1
Wizjonerskie organizacje

Dwadzieścia lat temu mój sąsiad otworzył swój sklep, nie miał konkurencji dlatego nikt nie zwracał na jego kulturę osobistą większej uwagi, wysokie ceny był czymś normalnym, mały asortyment był jego znakiem rozpoznawczym. Niestety lata mijały standardy klientów rosły, firma nic ...

czytaj dalej
3
Zwycięskie opowieści

Bycie sprzedawcą to jedna z najbardziej opłacanych umiejętności na przestrzeni tysięcy lat. Jeden z moich mentorów zawsze powtarzał, zabierzcie mi moje fabryki ale zostawcie handlowców a wszystko odbuduje w ciągu paru lat bez względu na to czy moja fortuna wynosiła ...

czytaj dalej
134
Lekcje Warte Miliardy

Nie wiem czy tytuł bardziej przygniata czy zawodnicy sumo w walce na ringu. Jedno jest pewne, książka oferuje wiedzę z najwyższej pułki i zawartość oferowana przez pozycje skierowana jest do prezesów, akcjonariuszy, managerów, inwestorów oraz wszystkich tych, którzy obracają grubymi ...

czytaj dalej
131
Inteligencja Emocjonalna

Inteligencja Emocjonalna - to zdolność kontrolowania własnych emocji oraz odczytywania emocji innych ludzi i wpływania na nie . Ta prosta definicja pokazuje esencje znaczenia IE. Natomiast książka w sposób naukowy udawania nam czym jest IE jakie są fakty, mity oraz ...

czytaj dalej
106
Psychologia pozytywna w praktyce

Psychologia pozytywna w praktyce
Na samym początku warto zauważyć, że książka nie jest poradnikiem nie czyta się jej tak szybko jak 52 twarzy Graya. W książce nie ma też mowy o klapsach, sznurach czy innych perwersjach sexualnych. Jest ...

czytaj dalej
141
Big data- Recenzja

Big data- termin odnoszący się do dużych, zmiennych i różnorodnych zbiorów danych. W praktyce oznacza to tyle, że im więcej mamy danych, tym więcej możemy przewidzieć co się wydąży w przyszłości . Ktoś kto ma 50 lat może więcej przewidzieć ...

czytaj dalej
206
Lojalność 3.0

Utrzymanie klientów jest jednym z topowych tematów dla wszystkich przedsiębiorców i jeśli zapytamy się, która firma nie chciałaby mieć wiernych i powracających klientów to może okazać się, że dom pogrzebowy jest jedyną taka firmą. Jeśli nie posiadasz domu pogrzebowego i ...

czytaj dalej