Copywriting Jak sprzedawać słowem
obraz Copywriting Jak sprzedawać słowem

Copywriting Jak sprzedawać słowem

Na rynku wydawniczym jest masa książek, które uczą jak sprzedawać i stać się lepszym handlowcem. Jednak nie spotkałem się z książką, która byłaby skierowana do wykładowców oraz studentów. Na szczęście książka Copywriting jak sprzedawać słowem, podejmuję się tego zadania i w przyjemny i profesjonalny sposób, wyjaśnia podstawy sprzedaży wszystkim osobą, które potrzebują takiej wiedzy.

Czego nauczą nas autory?

Jak tworzyć teksty reklamowe zgodne ze standardami lat 90 tych. Na szczęście ta wiedza jest potrzebna, gdyż nie można zapominać o przeszłości. Jak wyglądają ogólne zasady tworzenia perswazyjnych tekstów. Zapoznasz się z podstawami marketingu społecznościowego. Dzięki czemu będzie mógł wybrać gdzie chce się reklamować i jakie taktyki sprzedażowe obrać. Jak zbijać obiekcje oraz utrzymać dobre relacje z klientami.

Moje wrażenia po przeczytaniu książki?

Jeśli ktoś chce poznać podstawy marketingu i sprzedaży, to może zacząć od tej pozycje. Jednak uprzedzam, że książka oferuje podstawy oraz sporo ogólników. Nie powiem, że wiedza jest bardziej teoretyczna niż praktyczna. Bo to byłoby nie fair. Jednak kupując ją musisz mieć świadomość, że autorzy skupili się na omówieniu podstawowych zasad sprzedaży. Jeśli jesteś doświadczonym sprzedawcą, to nie kupuj tej pozycji. Bo możesz się rozczarować. Dużo ciekawszą alternatywą dla weterana sprzedaży jest pozycja „Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki” Izabeli Krejca-Pawski. Więc dla kogo jest książką? Dla wszystkich ludzi, którzy rozpoczynają swoją przygodę ze sprzedażą oraz marketingiem i szukają pozycji, która pokaże im jak wykonać pierwsze kroki w tej dyscyplinie. Wykładowcy ucieszą się, gdyż pozycja omawia wszystkie możliwe sposoby dzięki, którym można sprzedawać. Studenci ucieszą się, gdyż największą umiejętność, jaką muszą opanować na studiach. Nie jest wkucie na blachę kserówek, które otrzymają, ale nauka autopromocji i sprzedaży. W skali od 1 do 90 pozycje oceniam na 66.


Komentarze

Kup książkę

obraz Copywriting Jak sprzedawać słowem
Łukasz Chrzanowski
Konsultant ds marketingu i sprzedaży